Thursday, October 1, 2009

KEMERIAHAN MAJLIS SAMBUTAN PERAYAAN 2009-BERSATU TEGUH!

1 Oktober 2009 - Majlis Sambutan Perayaan 2009 anjuran bersama TNBJOU, KPPPTNB, PETNB dan PERUNIKA telah berlansung dengan penuh kemeriahan dengan dihadiri lebih daripada satu ribu ahli dan tetamu jemputan. Pengerusi TNB-Tan Sri Leo Moggie, Presiden MTUC-Tn Syed Shahir Syed Mahmud, Presiden Gabungan Kesatuan/Persatuan GLC-Tn Hj Shafie B.P Mammal adalah antara tetamu yang hadir menyerikan majlis yang turut dihadiri ahli-ahli semua Kesatuan dan Persatuan TNB dan juga Ketua-Ketua Jabatan TNB di sekitar Lembah Klang.

Majlis diadakan bersempena dengan musim perayaan Hari Raya Aidilfitri dan Deepavali yang akan tiba pada 17 Oktober 2009. Kejayaan penganjuran secara bersama itu telah berjaya memperkukuhkan ikatan ukhuwah dan semangat kesefahaman serta perpaduan dikalangan pemimpin, ahli-ahli kesemua Kesatuan/Persatuan dan Pengurusan TNB. Turut kelihatan hadir bersama adalah Pengerusi Public Services International (Malaysia) - Sdri Kang Bee Leng, bekas pemimpin Kesatuan termasuk Sdr Hang Tuah Raja Iskandar, Sdr Zainal Omar, Sdr Jarnail Singh,Sdr Zaiful Amran, Tn Hj Badri dan ahli-ahli yang datang dari luar Lembah Klang.

Kesatuan dan Persatuan TNB merakamkan ucapan penghargaan dan terima kasih di atas sokongan semua pihak terhadap program Majlis Sambutan Perayaan 2009.

No comments:

Post a Comment