Tuesday, August 20, 2013

PENCALUNAN & PEMILIHAN PEGAWAI UTAMA TNBJOU PENGGAL 2013-2016

Semua 22 cawangan TNBJOU selesai mengadakan mesyuarat TGM dan membuat penamaan pencalunan. Sehubungan dengan itu satu mesyuarat bagi menjalankan proses konsultasi menyusun dan memuktamadkan penamaan calun telah dilakukan di pejabat TNBJOU pada 19.8.2013. Mesyuarat telah dihadiri oleh wakil-wakil negeri dan juga POB TNBJOU dan dijalankan dengan harmoni serta muafakat. Sehubungan itu secara konsensus telah diputuskan semua jawatan telah dimenangi tanpa pertandingan oleh calun-calun yang dinamakan. Dua muka baru (Sdr Baharom Shaari-Tim.SUsaha) & Sdr Mohd Farid Chong - Pen. Bendahari, Bendahari sediada Sdr Yusoff Basir melepaskan jawatan dan digantikan oleh Sdr Zaraan Mokhtar. Manakala berlaku pertukaran potfolio antara Sdr Rashid dan Sdr Ali Omar bagi jawatan Setiausaha Agong dan Tim. Presiden. Sementara itu Sdr Rahamat Abdullah (Tim S.Usaha pula telah memberi laluan kepada Sdr Baharom Shaari bagi mengisi jawatan yang telah disandangnya sejak 3 tahun lalu)

Keputusan proses penamaan dan pencalunan ini menyaksikan beberapa perubahan kecil & pertukaran pofolio berlaku untuk membentuk barisan baru bagi Penggal 2013-2016 bagi memantapkan TNBJOU dalam era mendatang. Semua POB yang terpilih akan diSAHkan & diistiharkan melalui Persidangan Perwakilan Tiga Tahunan yg akan diadakan pada 20.10.2013 di hotel Primera, Jalan Raja Laut, KL.
Berikut adalah carta TIDAK RASMI POB TNBJOU Penggal 2013-2016. TNBJOU mengucapkan terima kasih atas kerjasama semua ahli,cawangan, ahli EXCO, Perwakilan, Wakil Negeri dan POB yang telah menjalankan amanah sepanjang penggal 2010-2013.

No comments:

Post a Comment