Wednesday, May 9, 2012

DATUK AZMAN MOHD - CEO BARU KITA DI TNB



3 Mei 2012 : TAHNIAH! Datuk Azman Mohd kerana telah dilantik sebagai Presiden/Ketua Pegawai Eksekutif (Chief Executive Officer – CEO) TNB bermula dari 1 Julai 2012. Kesatuan menterjemahkan pelantikan ini sebagai satu pengiktirafan kerajaan dalam memartabatkan semula kepimpinan dalaman TNB sebagaimana yang dihasratkan oleh majoriti pekerja TNB termasuk Kesatuan dan Persatuan sejak beberapa tahun lalu. Tinjauan awal Kesatuan melalui laman sosial facebook, e-mail yang diterima, sms, panggilan talipon serta perjumpaan dengan ahli-ahli jelas menunjukkan pengumuman perlantikan ini mendapat maklumbalas yang amat positif dari ahli-ahli Kesatuan serta dijangka akan memulihkan kepercayaan pekerja terhadap Syarikat dan kerajaan.

Kesatuan berikrar untuk memberikan sokongan padu terhadap kepimpinan Datuk Azman dan akan memastikan pelantikan ini akan turut membawa maksud peningkatan kualiti dan produktiviti di kalangan pekerja TNB. Adalah juga menjadi harapan Kesatuan supaya hubungan harmoni yang telah dilakukan oleh Datuk Azman sejak sekian lama dengan pekerja dan TNBJOU dapat terus dipertingkatkan.

TNBJOU juga ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada Dato’ Sri Che Khalib bin Mohd Noh yang telah menerajui TNB selama lapan (8) tahun, iaitu sejak 2004.

2 comments:

  1. legasikan mana yg baik di zaman DCK.
    lestarikan setiap keputusan tanpa tekanan dari pihak luar.
    untung berbilion pun tak guna kalau ada IPP

    ReplyDelete